Δεκεμβρίου 02, 2013

Don Jon (2013) (5 στα 10)

  
Υπόθεση
"Το κορμί μου, το διαμέρισμά μου, η βόλτα μου, οι δικοί μου, η εκκλησία μου, οι φίλοι μου, τα κορίτσια μου και ... το πορνό μου" είναι το μότο της ζωής του Ιταλοαμερικανού Jon Martello. Αλλά ο εθισμός του στο πορνό θα του στοιχίσει, όταν στη ζωή του θα μπει η αισθησιακή Barbara Sugarman...

Αξιολόγηση
Το Don Jon, η πρώτη ταινία μεγάλου μήκους του Joseph Gordon-Levitt σε σενάριο και σκηνοθεσία του ιδίου, αποτελεί συνολικά μια καλή πρώτη προσπάθεια, παρά τις εμφανείς αδυναμίες. Η ταινία έχει ένα δυνατό όπλο: τη Scarlett Johansson στον πρωταγωνιστικό ρόλο η οποία με τη φυσική της παρουσία και το υπερχειλίζον σεξαπίλ της τονίζει τη σπιρτάδα του βασικού σεναριακού ευρήματος: τον εθισμό ενός άνδρα στο πορνό παρότι στο κρεβάτι του έχει μια πανέμορφη γυναίκα!

Η ταινία βλέπεται ευχάριστα, σε στιγμές βγάζει αρκετό γέλιο και διαθέτει γρήγορη εναλλαγή σκηνών. Από την άλλη, οι επαναλήψεις και η υπερβολική έμφαση σε κάποιες σκηνές ξενίζουν ή τέλος πάντων δεν λειτουργούν και εντέλει δεν προσθέτουν τίποτα στην ιστορία (πχ. η επαναλαμβανόμενη σκηνή της εξομολόγησης), ενώ το φινάλε δεν πείθει ιδιαίτερα γιατί δεν έχει οικοδομηθεί προσεκτικά και φαίνεται κάπως απότομο! 


Ο κεντρικός χαρακτήρας είναι πειστικός και ειδικά οι σκηνές του οικογενειακού γεύματος μοιάζουν αυτοβιογραφικές! Όμως οι υπόλοιποι χαρακτήρες δεν έχουν επεξεργαστεί όσο θα περίμενε κανείς με αποτέλεσμα να φαίνονται κάπως χάρτινοι και να είναι δύσκολο για τους θεατές να ταυτιστούν μαζί τους. Επίσης ο χαρακτήρας που υποδύεται η Julianne Moore είναι ό,τι πιο ενδιαφέρον στην ταινία και θα έπρεπε να έχει καλύτερη ανάπτυξη και μεγαλύτερη έκταση.

Προτείνω να δώσετε μια ευκαιρία στην ταινία αλλά καλύτερα να περιμένετε να τη δείτε σε DVD κι όχι στο σινεμά! Ελπίζω σε μια καλύτερη συνέχεια για τον Gordon-Levitt, γιατί δείχνει να έχει το ταλέντο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: