tag:blogger.com,1999:blog-326864777279732990.post6180184396588681575..comments2023-06-06T17:35:11.348+02:00Comments on Cineparmenos: Πάθος για το σινεμά, την τέχνη που συνδυάζει όλες τις τέχνες!: Πεθαίνω για σένα (2009) (7 στα 10)europanoshttp://www.blogger.com/profile/04053413177913461693noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-326864777279732990.post-13150135291787019652009-02-16T12:15:00.000+01:002009-02-16T12:15:00.000+01:00Εξοχες Καραγιάννη και Ράντου.Ασχετα με τη διακωμώδ...Εξοχες Καραγιάννη και Ράντου.Ασχετα με τη διακωμώδηση και τη σάτιρα ήσαν δυστυχώς τα καθαρά δραματικά, ''μελό''στοιχεία στύλ "Μάρθα Βούρτση-κλαίγομαι σπαράζω για σένα" (λ.χ. η Ράντου σοβαρή με τον έρωτά της, ή σε ...βαριά ψυχαναλυτική αυτο-αντιπαράθεση με τον εαυτό της στο αυτοκίνητο, ή οι στιγμές σεβασμού πρός την βαριά λαϊκή στιχουργική του συζύγου τροχονόμου...Έκεί που μιά Ρένα Βλαχοπούλου σε πράγματι σατιρικό, κι όχι μελό, όπως το παρόν, σενάριο, θάχε γράψει Ιστορία..) <BR/>Εντελός ξενέρωτος για κωμωδία α-λα Ψαθά-Τσιφόρου, ήταν ο αλαφρύς, σαν από ...Ούφο προερχόμενος, ρόλος του νεαρού Μαθηματικού : ηλίθια αγνος και σοβαρός, γελοιοποιούσε την κωμωδία με την δήθεν ''ευθύτητα'' και 'σοβαρότητα' του ρόλου, αλλά και του παιξίματός του : βάλτε ένα, είκοσι χρόνια νεώτερο, Αντόνιο Μπαντέρας λχ να μας παίξει Παπαδούκα, ή Τσιφόρο σ' ελληνικό κιν/φο ! Γίνεται ; Τί σχέση έχει αυτό το νερόγλυκο όν σε μιά -υποτίθεται- κωμωδία, μ' έναν νεώτερο Μουστάκα λχ ;Πού θα μας είχε κάνει να ξεκαρδιστούμε κυριολεκτικά παίζοντας διαφορετικό κείμενο στον ίδιο ανθρώπινο χαραχτήρα-εραστή ;<BR/>Τό αποτυχημένο εδώ κείμενο είναι πολύ ευνοικότερο-ειδικά γραμμενο ;- για την Καραγιάννη, που αποθεώνεται στις ατάκες/ευρήματά της. <BR/>Ο ρόλος του κερατωμένου τροχονόμου, άλλοτε βλακωδώς ρεαλιστικός-συναισθηματικός (στο στύλ ''Μάνα, Μητέρα, Μαμά''-1982 του Γιώργου Διαλεγμένου λχ.), κι άλλοτε πράγματι κωμικός(στη στιχουργική μανία του ''παραγνωρισμένου ποιητή ταλέντου'' ).<BR/>Γενικά άνιση ταινία λόγω ατεχνίας του σεναριογράφου.Ωστόσο η΄δράση και το μοντάζ, έξυπνα και χωρίς κοιλιές, με ομολογουμένως σημαδιακές ''φάσεις'' της νεοελληνικής κοινωνικής πραγματικότητας. Μια μικρή κωμική όαση στον ανύπαρχτο νεοελλ. κωμικό κιν/φο , συνοπιτικά.<BR/>Αμερικανιά καθαρή -δηλ. κιτσαρία-, η φάση στο τέλος με τον εκτελεστή έλληνα Πήτερ Σέλλερς με το τουφέκι ελεύθερου σκοπευτή.<BR/>KOSTAS TRENTAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-326864777279732990.post-25807754879133603902009-02-15T03:51:00.000+01:002009-02-15T03:51:00.000+01:00Exontas dei to exeretiko theatriko pou vasizetai i...Exontas dei to exeretiko theatriko pou vasizetai i tainia, "Mama min trexeis" piga me epifylaksi na dw tin cine-metafora tou kai mporw na pw oti me entyposiase. Katarxin to senario to vriskw eyfyestato etsi ki alliws, me polles alitheies kai exypnes atakes. H Rantou den ithele na ftiaksei mia komodia me skopo na peseis katw apo ta gelia opws les, i Rantou panta, se ola tis ta erga eite einai gia tv, eite gia theatro i cinema, kryvei realismo, sygkinisi kai entono provlimatismo. Ksexwrizei makran apo alles ellinikes paragwges kai tha tou evaza sigoura ena 8/10.musicbughttps://www.blogger.com/profile/00817746071213134820noreply@blogger.com